První novinová společnost modernizuje provoz svých prodejních míst, nový portál zefektivní zásobování i komunikaci

První novinová společnost, největší český distributor tisku, zefektivňuje řízení a komunikaci v rámci své sítě prodejních míst. Za tímto účelem společnost v lednu spustila nový webový portál mojePNS, který provozovatelům zjednoduší a zpřehlední chod jejich provozoven a komunikaci s PNS. Ti si tak budou moci snadněji plánovat denní distribuci, stahovat potřebné dokumenty, anebo zadávat reklamace. Společnost díky portálu zároveň získává nový nástroj pro další obchodní aktivity a optimalizaci svého provozu.

První novinová společnost (PNS) zajišťuje distribuci celostátních i regionálních deníků, časopisů a reklamních i listovních zásilek přímo do poštovních schránek šest dní v týdnu. Vedle toho také provozuje více než patnáct tisíc míst pro prodej tisku a doplňkového sortimentu. Právě pro tato prodejní místa PNS začátkem ledna spustila nový webový portál mojePNS, který pomůže zjednodušit jejich provoz. „Portál je určený provozovatelům našich prodejních míst, kteří si tak budou moci efektivněji kdykoliv nastavit jednotlivé procesy u svých provozoven. Ať už jde o pravidelné dodávky tiskovin, přehled obratů, stažení vybraných dokumentů, ale třeba i reklamace,“ uvádí Ondřej Vaňha, místopředseda představenstva První novinové společnosti.


Dostatečné zásobování i menší remitenda

Hlavní úlohou nového webového portálu je optimalizace nejen chodu samotných provozoven, ale také jejich vzájemné komunikace s PNS. Mezi nejdůležitější cíle tak patří distribuce dostatečného množství tiskovin, a zároveň snižování množství remitendy, tedy neprodaných kusů novin a časopisů. Optimalizace poptávky prodejních míst zároveň ušetří náklady v celém distribučním procesu. Systém umožní na změny poptávky pružně reagovat distributorům i dodavatelům a nastavit na základě informací z každodenního provozu efektivní strategii prodeje.


Dostupnost z počítače, tabletu i mobilu

Portál nabízí provozovatelům prodejních míst i funkce pro nastavení vlastních vnitřních procesů. Dostupný je jak z počítače, tak i tabletu či mobilního telefonu. „Aplikaci mojePNS jsme vyvinuli tak, aby byla uživatelsky co nejpřívětivější, intuitivní a jednoduše ovladatelná. Nejdůležitější pro nás bylo to, aby naši klienti měli vše pod kontrolou,“ vysvětluje Ondřej Vaňha. Podrobný je například i systém online reklamace. „Pohodlné a rychlé zadání reklamací na dodávku tisku je možné kdykoliv provést online. Stále je ale možné kdykoliv se obrátit na naše obchodní zástupce nebo zákaznické centrum,“ doplňuje Ondřej Vaňha, podle kterého se portál bude postupně dále rozvíjet. Během prvních dvou týdnů ostrého provozu se do něj zaregistrovala více než polovina prodejních míst.

O První novinové společnosti, a.s.

První novinová společnost a.s. (PNS) je největším distributorem tisku na českém trhu. Zajišťuje distribuci celostátních i regionálních deníků, časopisů, neperiodických publikací a doplňkového sortimentu na prodejní místa. PNS jako největší alternativní poštovní operátor v České republice také distribuuje letáky a listovní zásilky. Tiskem a doplňkovým zbožím zásobuje více než 15 tisíc prodejních míst po celé republice šest dní v týdnu. Společnost vznikla v roce 1992, její historie ale sahá až do roku 1953. PNS disponuje rozsáhlými možnostmi distribuční sítě pro doručení tiskovin do schránek, prodejní sítě tiskovin a doplňkových produktů, kterou nabízí pro využití širokému spektru obchodních partnerů.

Kontakt pro média:

Roman Macháček
roman.machacek@dark-side.cz
+420 732 462 864